1- Uygulamada kayıt başarılı bir şekilde yapıldıysa ‘Cihaz kaydınız gerçekleştirilmiştir.’ Metninin ekrana gelmesi yanı sıra, aşağıdaki durumların yaşanması durumunda sarı ile işaretlenmiş hata mesajları uygulama ekranında verilmektedir. Kod doğrulanamadı. - (SMS kodu hatalı girilmiştir.)
2 Kaydınız bulunamadı. Kurum ile iletişime geçiniz. (Uygulamaya kayıt olmaya çalışan telefon numarasının UYAP’ta tanımlı olmaması durumudur.)
3 En fazla 3 cihazda kayıt gerçekleştirebilirsiniz. Kurum ile iletişime geçiniz. - (Hükümlü yakınının mobil uygulamaya 3 kere başarılı kayıt gerçekleştirmiş olması ve 4. Kayıt işlemini denemesi sonunca verilen uyarıdır. Yakın UYAP sisteminde bloke edilmiştir.)
4 Kurum kaydınız var ancak aktif hale getirilmemiş. Kurum ile iletişime geçiniz. - (UYAP tarafında ilgili yakının pasif durumda olmasında verilen uyarıdır.)10:45
Mobil uygulamaya kayıt olunması ve başarılı görüntülü görüşme yapılabilmesi için gereklilikler ve telefon uyumluluğu bilgisi aşağıdaki gibidir;
5. Mobil cihazın, arama yapıldığı sırada wifi’ye bağlı ya da mobil verisinin açık olması (internetinin olması) gerekmektedir.
6. Kullanıcı mobil cihazı işletim sistemi versiyonları, Android için; 6.0 üzeri, IOS için 10 üzeri sürümlerin olması gerekmektedir.
7. Kullanıcının uygulamada kamera, mikrofon, bildirim izinlerini ve KVKK metnini onaylamış olması gerekmektedir.
9. Mobil cihazda rahatsız etme modunun kapalı olması gerekmektir. (Bazı cihazlarda rahatsız etme modu açık ise uygulamaya bildirim gitmemektedir.)
9. Kullanıcının uygulamaya kayıt olmaya çalıştığı telefon numarası UYAP tarafında kayıtlı ve aktif olmalıdır.